Rowerem po Polsce

Podróżowanie rowerem to zupełnie inna kategoria. Aby zrozumieć, trzeba spróbować. Dostrzegamy wiele rzeczy, których nie da się zobaczyć jadąc samochodem.

Gdzie: Bydgoszcz- Szczecin

Kiedy: 07.15

Skład: Piotr Michalski, Michał, Michał

Jak: rower + namiot

Co widzieliśmy/robiliśmy:

• codziennie po 80-115 km !
  • muzeum mydła w Bydgoszczy
  • tama w Bydgoszczy

DCIM100GOPRO

Krótki opis:

Zainspirowany wyprawą rowerową nauczyciela z liceum, od razu po maturze postanowiłem pojechać jego śladem. Wraz z bratem i dobrym kolegą zebraliśmy niezbędny sprzęt i pojechaliśmy.

Wyprawa rowerowa uczy człowieka wytrwałości, cierpliwości i przede wszystkim radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Dzięki takiemu sposobowi przemieszczania się dostrzegamy wiele miejsc, ludzi i sytuacji, których nie zobaczylibyśmy jadąc samochodem.

Niesamowite jest, że ludzie zupełnie inaczej na Ciebie patrzą. Za każdym razem spotykaliśmy się z ciepłem i dobrocią. Wielokrotnie byliśmy pytani skąd, dokąd jedziemy i dlaczego tak, a nie inaczej. Raz nawet jedząc śniadanie przed sklepem, podszedł do nas dostawca i wręczył nam po butelce izotoniku.